Todo el día

Semana Frutícola del IRTA

La Semana Frutícola 2020 es ON LINE y comprende las grandes jornadas del Programa de Fruticultura del IRTA

7th International Bacterial Wilt Symposium

Edificio Polifuncional "Jose Luis Massera" Senda Nelson Landoni 631, Montevideo

Frontiers In Plant Science And Microbiology. Ralstonia solanacearum - Interacciones de plantas: respuestas de defensa de las plantas, mecanismos de virulencia y vías de señalización" en Frontiers in Plant Science y Microbiología

Trade Fair Aalsmeer

Royal Flora Holland Trade Fair Aalsmeer, Alsmeer

Product launches, demos, sustainable developments and all that surrounded by a range of colors and smells. Are you curious about the latest developments in the floriculture industry?

Asia Agri-Tech Expo & Forum

Taipei Nangang Exhibition Centre Taipei

The annual Asia Agri-Tech Expo & Forum (AAT) is concurrently held with Aquaculture Taiwan and Livestock Taiwan Expo & Forum.

4th Asia Agri-Tech Expo & Forum 2020

Taipei Nangang Exhibition Center No.1, Jingmao 2nd Rd., Nangang District, Taipei

The 4th edition of Asia Agri-Tech Expo & Forum promotes agricultural technologies and regional agrarian reconversion. This B2B event shows cutting-edge technologies to facilitate the yields of agricultural products.

En marcha

Foodexpo kazajistán

Atakent IEC 42, Timiryazev str., Almaty

FoodExpo Qazaqstan is a wide-ranging exhibition, showcasing the very best products on Kazakhstan's food and drink market. The event has become a major meeting place for the industry, welcoming thousands of visitors from Kazakhstan and the wider Central Asian region.