Todo el día

WorldFood Istanbul

TUYAP Fair & Congress Center Cumhuriyet, Cumhuriyet Mah Eski, Hadımköy Yolu Cd No:9 D:1,, Istambul

The International food exhibition, WorldFood Istanbul, is an effective tool for increasing sales, promoting products and attracting new clients by making direct contact with a large number of representatives from retail chains and wholesale businesses interested in purchasing food products.

Fresh Expo & Logistics Africa

Cairo International Convention Centre 2 El-Nasr Rd, Al Estad, Qesm Than Madinet Nasr, Cairo

The exhibition will provide a one-stop-shop for visitors interested in fresh food and logistics industries and present the leaders and decision-makers from these industries.

BioCultura Madrid

IFEMA Madrid Madrid

En Vida Sana, los organizadores de los BIOCultura, “queremos seguir luchando para que el alimento ecológico llegue a todos los hogares”, //...

Biocultura Market Madrid 2020

Los objetivos del evento son propiciar el acercamiento del productor al consumidor, poner en valor la venta de proximidad de alimentos ecológicos y lanzar un llamado a la sociedad por una alimentación sana y soberana.