International Symposium on Germplasm of Ornamentals

octubre 25 - octubre 28

This symposium will be a great opportunity not only to bring researchers, academics and industry professionals together to share knowledge and contribute to basic and applied research on germplasm of ornamental plants, but also to make personal observation of plants of Korea. Topics to be covered will include conservation, propagation, genetics and breeding, and functional materials of woody and herbaceous ornamental plant species.

• 1. New ornamental plants and breeding
  • 2. Ornamental exploration and utilization