XV International People Plant Symposium and II International Symposium on Horticultural Therapies

27 octubre, 2021 - 30 octubre, 2021

The purpose of this symposium is to provide a forum for researchers, educators and practitioners to continue to discuss, identify, encourage and expand the research used by professional and trade associations to clearly demonstrate the benefits of horticulture in wellness and quality of life. This research facilitates the expansion of programs in diverse areas from urban planning to healthcare.

Comienza:
27 octubre, 2021